Vastgoedbeheer team

 
          

Dit team helpt eigenaren van panden met diverse beheersdiensten. Of het nu om leegstandsbeheer gaat of technisch-, commercieel - of schoonmaakbeheer. Zij zorgen er samen voor dat u geen omkijken meer heeft naar het beheer van uw pand, kantoor of huis.




Nick Duijn
Accountmanager

 
 nick@wagenhof.nl
 023-7601200
 06-81884602
 Nick op Linkedin

Nick werkt sinds 2017 bij Wagenhof en is hier destijds begonnen als servicemedewerker. Hij zag al snel dat zijn hulp hard nodig was bij het vastgoedbeheer team. Zo is hij inmiddels accountmanager en haalt de ene klant na de andere binnen. “Ik heb altijd al een interesse gehad in vastgoed. Wat is de waarde van een object en wat voor mogelijkheden biedt het?
Hoe halen we zoveel mogelijk rendement uit leegstaand vastgoed? Dat is iets wat ik me dagelijks afvraag. Verder haal ik veel voldoening uit het onderhouden van contacten en het binnenhalen van new business.”
 


Mario Roest
Financieel Administratief Medewerker

 
 mario@wagenhof.nl
 023-7601200
 Mario op Linkedin
   
Mario is de man van de cijfers binnen Wagenhof. Hij maakt deel uit van het vastgoedbeheer team en verleent een volledige financiële service aan alle vastgoedeigenaren. Zo verstuurt hij facturen, maakt incasso-batches en houdt hij elke maand bij welke nieuwe relaties erbij zijn gekomen. Al met al ontzorgt hij de klant, en dat vindt hij het leukst om te doen. Mario is piet-precies en zorgt er elke maand weer voor dat alles tot op de laatste cent klopt.
 

Suze Melkers
Secretaresse Vastgoedbeheer

 
 suze@wagenhof.nl
 023-7601200
 Suze op Linkedin

Sinds medio 2018 is Suze werkzaam bij Wagenhof. Suze is het eerste aanspreekpunt - ofwel de vraagbaak - voor alle gebruikers van TijdelijkeRuimtes. Naast hen vriendelijk te woord staan, stelt Suze ook de contracten op voor de gebruikers en waar nodig stuurt ze de Technische dienst op pad. Zodra er een nieuw pand in beheer is bij Wagenhof is Suze de eerste die daarvan op de hoogte is. Ze voorziet alles en iedereen van volledige aandacht en is een ster in het bewaren van het overzicht. Suze houdt niet van stilzitten, en vliegt met al deze afwisseling zo haar dagen door.
 

Derek Kraak
Commercieel Medewerker Vastgoedbeheer

 
 derek@wagenhof.nl
 023-7601200
 06-14432469
 Derek op Linkedin

Derek is veel in contact met de gebruikers van TijdelijkeRuimtes. Dat doet hij graag persoonlijk, dus hij is veel buiten de deur. Derek bouwt een mooie relatie op met de gebruikers van TijdelijkeRuimtes en probeert iedere dag verschillende gebruikers met de juiste ruimtes te verbinden. Hij laat graag zijn gezicht zien om een praatje te maken met de gebruikers. Zo leert hij zowel hen als hun bedrijf kennen. Hij ontmoet een heel hoop verschillende mensen met allerlei verschillende wensen. En die wensen worden gehoord.
 

Catascha Houben
Commercieel Medewerker

 
 catascha@wagenhof.nl
 023-7601200
 06-81884620
 Catascha op Linkedin

Catascha is het aanspreekpunt voor alle gebruikers van TijdelijkeRuimtes. Zij is de hele dag in beweging om de juiste mensen met de juiste ruimtes te matchen. Voordat Catascha bij Wagenhof kwam, was zij beheerder van een bedrijfsverzamelgebouw in Haarlem. Nu komt zij in aanraking met allerlei verschillende soorten ruimtes in Haarlem. “Het is geweldig om in de diverse historische panden van Haarlem te mogen lopen en deze te 'vullen' met nieuwe gebruikers, ik houd van deze bewegingen. Lekker op pad en daarna weer terug naar de base; thuis op kantoor.”
 

Technische Dienst

De heren van de technische dienst zorgen er samen voor dat alle ruimtes die wij in beheer hebben gebruikt kunnen worden als tijdelijke ruimtes. Rene, Richard en Hans hebben alle drie een technische achtergrond met bouwkundige ervaring. Hierdoor kunnen zij adequaat optreden wanneer er zich calamiteiten voordoen die snel opgelost dienen te worden. Los van het oppakken van urgente zaken zijn deze mannen ook veel bezig met het lange termijn onderhoud van de panden.

 

Schoonmaakbeheer team

Arja en Milan verzorgen samen de schoonmaak van alle panden die onze Schoonmaakbeheer dienst afnemen. Zij zijn samen een sterk team en draaien hun handen niet om voor de wat viezere klussen. Ze komen aardig wat troep tegen aangezien veel panden die worden aangeboden lang leeg hebben gestaan. Deze ruimtes worden in sommige situaties aangeboden als tijdelijke ruimtes, die ruimtes krijgen dus eerst een grondige schoonmaakbeurt voordat er gebruikers worden geplaatst. "Het blijft altijd weer een lekker gevoel wanneer je de deuren dichtdoet wetende dat alles weer lekker fris en schoon is. Of het nu een nieuw pand betreft of wanneer we het wekelijkse schoonmaak werk verrichten, het blijft fijn werk want je weet dat je hier andere mensen heel veel plezier mee doet."

 

 
Persoonsgegevens
Contactgegevens
Opmerkingen
Privacy
Ik ga akkoord met de privacyverklaring
Persoonsgegevens
Contactgegevens
Opmerkingen
Privacy
Ik ga akkoord met de privacyverklaring