Vastgoedbeheer team


 

Nick Duijn
Accountmanager

 
 nick@wagenhof.nl
 023-7601200
 06-81884602
 Nick op Linkedin

Nick werkt sinds 2017 bij Wagenhof en is hier destijds begonnen als servicemedewerker. Hij zag al snel dat zijn hulp hard nodig was bij het vastgoedbeheer team. Zo is hij inmiddels accountmanager en haalt de ene klant na de andere binnen. “Ik heb altijd al een interesse gehad in vastgoed. Wat is de waarde van een object en wat voor mogelijkheden biedt het?
Hoe halen we zoveel mogelijk rendement uit leegstaand vastgoed? Dat is iets wat ik me dagelijks afvraag. Verder haal ik veel voldoening uit het onderhouden van contacten en het binnenhalen van new business.”
 


Evelien Grudelbach
Commercieel Medewerker

 
 evelien@wagenhof.nl
 023-7601200
 06-81884620
 Evelien op Linkedin

Evelien is onze BT, oftewel Buitendienst Topper. Zij is het aanspreekpunt voor alle gebruikers van tijdelijke ruimtes. Zo weet zij heel goed de juiste mensen in de juiste ruimtes te plaatsen. Hierbij houdt ze rekening met wat die persoon wil gaan doen en of er een match is met eventuele huidige gebruikers. Evelien heeft een bouwtechnische achtergrond en heeft voorheen veel nieuwe huisbezitters geholpen aan een passende badkamer. In die periode heeft ze ook geleerd dat ze veel voldoening haalt uit het vormgeven van de wensen van klanten en het vertalen van wensen naar iets tastbaars. 
 

Mario Roest
Financieel Administratief Medewerker

 
 mario@wagenhof.nl
 023-7601200
 Mario op Linkedin
   
Mario is de man van de cijfers binnen Wagenhof. Hij maakt deel uit van het vastgoedbeheer team en verleent een volledige financiële service aan alle vastgoedeigenaren. Zo verstuurt hij facturen, maakt incasso-batches en houdt hij elke maand bij welke nieuwe relaties erbij zijn gekomen. Al met al ontzorgt hij de klant, en dat vindt hij het leukst om te doen. Mario is piet-precies en zorgt er elke maand weer voor dat alles tot op de laatste cent klopt.
 

Catascha Houben
Commercieel Medewerker

Catasha wordt ook commercieel medewerker voor het vastgoedbeheer team. Zij gaat dezelfde werkzaamheden krijgen als Evelien. Ze start in november 2018.

 

Technische Dienst

De heren van de technische dienst zorgen er samen voor dat alle ruimtes die wij in beheer hebben gebruikt kunnen worden als tijdelijke ruimtes. Rene, Richard en Jeroen hebben alle drie een technische achtergrond met bouwkundige ervaring. Hierdoor kunnen zij adequaat optreden wanneer er zich calamiteiten voordoen die snel opgelost dienen te worden. Los van het oppakken van urgente zaken zijn deze mannen ook veel bezig met het lange termijn onderhoud van de panden.

 

Schoonmaakbeheer team

Arja en Milan verzorgen samen de schoonmaak van alle panden die onze Schoonmaakbeheer dienst afnemen. Zij zijn samen een sterk team en draaien hun handen niet om voor de wat viezere klussen. Ze komen aardig wat troep tegen aangezien veel panden die worden aangeboden lang leeg hebben gestaan. Deze ruimtes worden in sommige situaties aangeboden als tijdelijke ruimtes, die ruimtes krijgen dus eerst een grondige schoonmaakbeurt voordat er gebruikers worden geplaatst. "Het blijft altijd weer een lekker gevoel wanneer je de deuren dichtdoet wetende dat alles weer lekker fris en schoon is. Of het nu een nieuw pand betreft of wanneer we het wekelijkse schoonmaak werk verrichten, het blijft fijn werk want je weet dat je hier andere mensen heel veel plezier mee doet."

 
Persoonsgegevens
Contactgegevens
Opmerkingen
Privacy
Ik ga akkoord met de privacyverklaring
Persoonsgegevens
Contactgegevens
Opmerkingen
Privacy
Ik ga akkoord met de privacyverklaring